43 projectes premiats als Premis ADG Laus són obra de membres del Clúster Disseny

El 8 de juny va tenir lloc el lliurament dels Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual, organitzats per ADG-FAD. L'acte va guardonar un total de 313 projectes: 4 Grand Laus, 1 Young Talent, 42 Laus d'Or, 89 Laus de Plata i 177 Laus de Bronze. D'aquests, 43 són obra de membres del Clúster Disseny.

OR

L'estudi Atipus ha guanyat l'or en Publicitat Exterior per la seva campanya El Madrid que viene. Obras.

Així mateix, Elisava ha rebut tres Ors en la categoria Digital, un per Smoking in the 21st Century, que porta la cigarreta a l'era digital a través de NFTs, articles i continguts històrics, buscant fusionar realitat i píxels, un altre per la plataforma editorial Mooore, i un altre per la pàgina web Graphic Elisava Degree Show 2022. També ha rebut un or en Disseny Gràfic per I won’t be home for dinner, una peça editorial completa a partir de la temàtica "veritat", i un or en Publicitat per Soberano, el projecte estratègic integral de comunicació que proclama la mort de Soberano per ressuscitar com a Talento Soberano.

PLATA

L'Hospital Sant Joan de Déu ha guanyat un Laus de Plata en la categoria Aporta i un altre en la categoria de Gràfica Aplicada en Espais per Pediatric Cancer Center Barcelona, el seu nou centre dedicat al tractament i la investigació del càncer infantil.

IED Barcelona ha guanyat un Laus de Plata en Publicitat per la identitat corporativa i visual de Chaosk i LCI Barcelona ha rebut un Laus de Plata en Campanya Gràfica per Òh!pera. ESDAPC Llotja també ha guanyat un Laus de Plata en la categoria Editorial per Ver más espacio i un altre en Disseny Gràfic per L'oreneta sempre torna. Per la seva part, EINA ha rebut un Laus de Plata en la categoria de Tipografia per Rondalla.

Per una altra banda, Elisava ha guanyat deu Laus de Plata: en la categoria Editorial per El rayo que no cesa, una reedició del poemari de Miguel Hernández; en Disseny Gràfic per Eludita i per Aly Arvense. Our Ally; en Packaging per Moca’t; en Publicitat per Symbiology; en Digital per Notfine, per AtOS, per I Will Never Stop Controlling You i per Archeological Museum of Digital Trash; i, finalment, en la categoria Audiovisual pel projecte de motion graphics La casa de Carlota, que il·lustra els valors i la feina de l'estudi de La Casa de Carlota, també membres del Clúster Disseny.

BRONZE

Andreu Carulla ha guanyat un Laus de Bronze en Línia de Pack i/o Etiqueta per Packaging Paratges Esperit Roca i Folch Sutdio ha guanyat un Laus de Bronze en animació per Cuidem Barcelona.

Atipus ha guanyat cuatre Laus de Bronze: per Terravinyada en Identitat Corporativa de petita empresa, per Emprende en Publicitat Exterior i en Campanya Gràfica i per El Madrid que viene. Obras, també en Campanya Gràfica.

Elisava ha guanyat deu Laus de Bronze: en Disseny Gràfic per The Weather Report, per Okàn, per IMO-8, per Dear Tears: crying as an act of resistance, per Alike, per RA[ ]MÉ i per Punt i Coma; en Publicitat per A line to be new, again; i en Audiovisual per Presentless i Loss.

Finalment, l'IED Barcelona ha guanyat tres Laus de Bronze: per Pont Al Palau, en la categoria de Disseny Gràfic i per Timeless i Finding Light In The Distortion en Digital, mentre que ESDAPC ha guanyat un Laus de Bronze en disseny gràfic per Uncle Joan.

Totes les obres premiades es podran veure a l'exposició 'El millor disseny de l'any' del 4 d'octubre del 2023 fins al 7 de gener del 2024, en el marc de la Barcelona Design Week. Consulta tots els premiats aquí.

Article següent

Newsletter